Taniej poza sezonem i przy wcześniejszym zakupie. Dynamiczne ceny na parkingach
Tatrzański Park Narodowy wprowadził zróżnicowane ceny na parkingach w rejonie Morskiego Oka (Palenica Białczańska, Łysa Polana) w zależności od sezonu. W dni mniej popularne parking będzie tańszy, a w dni najpopularniejsze – w sezonie czy w weekendy – droższy. Ponadto, kupując on-line e-bilet z kilkudniowym wyprzedzeniem, turysta może skorzystać z niższej ceny niż w dniu przyjazdu i zyska gwarancję miejsca dla swojego samochodu.
Według aktualnego cennika e-bilet dla samochodu osobowego można zakupić w cenie od 35 do 55 zł w zależności od sezonu - ceny obowiązują przy zakupie on-line z kilkudniowym wyprzedzeniem. W dniu przyjazdu cena zawsze jest o 10 zł wyższa względem ceny bazowej, a w razie wysokiego popytu na bilety na dany dzień, cena może być wyższa o maksymalnie 20 zł w stosunku do ceny bazowej. Szczegółowy cennik.
Zalecamy, by wszyscy turyści chcący dojechać własnym samochodem na Łysą Polanę bądź Palenicę Białczańską, gdzie rozpoczyna się szlak m.in. do Morskiego Oka, kupowali z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem e-bilet za pośrednictwem strony tpn.pl/zwiedzaj/e-bilety. W przypadku zmiany planów, zwrotu biletu można dokonać mailowo do godziny 12:00 w południe w dniu poprzedzającym rezerwację (ebilety@tpn.pl)
W sprzedaży online są wszystkie miejsca parkingowe na terenie oficjalnego parkingu TPN w rejonie Morskiego Oka, który składa się z trzech części (Palenica Białczańska - przy wejściu na szlak, pas drogowy i Łysa Polana do 1 km od wejścia na szlak). O miejscu zaparkowania decyduje kolejność przyjazdu. Kierowca nie ma możliwości wyboru miejsca parkowania. Samochody są kierowane przez obsługę najpierw na Palenicę Białczańską, następnie na pas drogowy i na Łysą Polanę (czas dojścia do punktu wejścia na szlak to 15-20 min.). Bilet można w łatwy i szybki sposób kupić na bieżąco przez stronę internetową tpn.pl/zwiedzaj/e-bilety – pod warunkiem, że bilety nie zostaną wyprzedane wcześniej. Rekomendujemy przyjazd przed godziną 8 rano, w celu uniknięcia korków dojazdowych. Posiadając e-bilet, turysta ma gwarancję, że będzie miał gdzie zostawić samochód niezależnie od godziny dojazdu, jednak zwracamy uwagę na to, że to kolejność przyjazdu decyduje o tym, czy samochód będzie zaparkowany na Palenicy Białczańskiej (bliżej wejścia na szlak) czy na Łysej Polanie. Konieczność posiadania wcześniej wykupionego e-biletu dotyczy także osób nocujących w schroniskach oraz osób korzystających z miejsc dla osób z niepełnosprawnościami (w takim wypadku prosimy o wybór odpowiedniej opcji e-biletu w okienku sprzedażowym). W przypadku chęci pozostawienia samochodu na kilka dni na parkingu, konieczne jest wcześniejsze opłacenie wszystkich dni i zgłoszenie tego faktu obsłudze.
Zwracamy także uwagę na to, że w sieci funkcjonują bilety elektroniczne na inny parking komunikowane jako „parking do Morskiego Oka", nienależący do TPN i takich e-biletów nie uwzględniamy. Prosimy zwracać uwagę na źródło i opis usługi, którą Państwo wykupują.
Jeśli masz więcej pytań, zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem usługi e-bilety oraz Regulaminem parkingu w rejonie Morskiego Oka lub do kontaktu mejlowego ebilety@tpn.pl lub telefonicznego (połączenia głosowe, nie odpowiadamy na smsy) +48 885 989 427 (codziennie, z wyjątkiem świąt) w godzinach 07.00–13.00).
Dodaliśmy do naszej oferty nową usługę – e-bilet na busa z Zakopanego na Palenicę Białczańską, skąd rusza szlak do Morskiego Oka. To krok w kierunku wsparcia i usprawnienia komunikacji zbiorowej w tym rejonie. Zachęcamy do skorzystania. Więcej informacji na stronie: tpn.pl/zwiedzaj/e-bilety-busowe-zakopane-morskie-oko
Usługa e-biletów busowych jest w fazie testowej. Będziemy bardzo wdzięczni za wyrozumiałość i zgłaszanie wszelkich uwag. Zapraszamy do kontaktu mejlowego ebilety@tpn.pl lub telefonicznego +48 885 989 427 codziennie w godzinach 7–13 z wyjątkiem świąt.